تعداد کمی از تولیدکنندگان مانند سامسونگ، قطار تبلت اندرویدی را در کنار خود نگه می دارند. این شرکت کره‌ای یک به‌روزرسانی سالانه تخته سنگ را در باندهای پرچمدار و با قیمت پایین‌تر معرفی می‌کند و نوآوری‌های جدیدی را ارائه می‌کند و فرمول فعلی را تثبیت می‌کند. اما کدام یک برای شما مناسب است؟ انتخاب بهترین تبلت سامسونگ برای شما به این سوالات مهم خلاصه می شود:

  • مورد استفاده اولیه شما چیست؟ آیا می خواهید یک جایگزین لپ تاپ، یک همراه با صفحه نمایش بزرگ یا یک دستگاه راحت برای استفاده با یک دست داشته باشید؟
  • چقدر باید تبلت خود را قدرتمند و پر از ویژگی ها کنید؟
  • بودجه شما چقدر است؟

با توجه به این سؤالات، ما بهترین گزینه های تبلت سامسونگ در بازار را برای هر بودجه و مورد استفاده فهرست کرده ایم. این دستگاه های فهرست شده در زیر را بیابید.

 

 

Samsung Galaxy Tab S9 بهترین تبلت سامسونگ است که می توانید بخرید

باور کنید یا نه، مقرون به صرفه ترین تبلت سری جدید گلکسی تب اس 9 ، تبلتی است که باید بخرید. در حالی که هر سه مدل به‌روزرسانی‌های ارزشمندی را در جدول به ارمغان می‌آورند، تب S9 Ultra جدید با باتری بسیار بزرگ‌ترش، Galaxy Tab S9 پایه خرید بهتری برای اکثر کاربران است.

بزرگ ترین و قابل توجه ترین تغییر نسبت به نسل قبلی خود، نمایشگر آن است. این گوشی هم‌اکنون از یک پنل AMOLED 120 هرتزی مانند برادران برتر خود بهره می‌برد. این برای ما یک ارتقاء تجربه کاربری بزرگ است و باید عمر باتری را بهبود بخشد و محتوا را لذت بخش تر کند. با وزن کمتر از 500 گرم، مدل پایه برای سفر مناسب تر است. صفحه نمایش 11 اینچی آن را با صفحه کلید بلوتوث همراه کنید و یک لپ تاپ جایگزین محکم دارید.

برابری ویژگی‌ها با مدل‌های گران‌تر پلاس و اولترا همچنان ادامه دارد. شما می‌توانید مدل پایه را با حداکثر 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و اسنپدراگون 8 نسل 2 داشته باشید. اسلات‌های کارت MicroSD که کارت‌های 1 ترابایتی را می‌پذیرند نیز به صورت آماده هستند. ویژگی های باتری 8400 میلی آمپر ساعتی کوچکتر اما جادار.

کسانی که از تبلت خود به عنوان دوربین اصلی خود استفاده می کنند ممکن است کمی ناامید شوند. گلکسی تب اس 9 یک دوربین از پشت خود را از دست می دهد و اکنون تنها دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی است. یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض در جلو وجود دارد که می‌توان گفت حسگر مهم‌تری است.

اگر گلکسی تب اس 9 برای ذائقه شما خیلی کنده شده است، باید دو مدل دیگر از سری تب اس 9 را در نظر بگیرید. تب اس 9 پلاس ( 999 دلار در آمازون ) دارای باتری بزرگ 10090 میلی آمپر ساعتی، پنل 12.4 اینچی AMOLED و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی است. تب اس 9 اولترا ( 1119 دلار در سامسونگ ) همه این مشخصات را با صفحه نمایش 14.6 اینچی AMOLED، حداکثر 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و باتری 11200 میلی آمپر ساعتی ارتقا می دهد.

برای برخی، آن برگه‌های مشخصات بهتر ممکن است جذاب‌تر باشد، اما Galaxy Tab S9 بهترین راه برای صرف بودجه تبلت برای بیشتر افراد است.

سری Galaxy Tab S9 با صفحه نمایش جزئیات دستگاهSamsung Galaxy Tab S9 نتفلیکس

چه چیزی آن را برجسته می کند

  • ساخت و ساز خوب: گلکسی تب اس 9 بار دیگر کیفیت ساختی را که اکنون از تبلت های سامسونگ انتظار داریم را به ارمغان می آورد.
  • صفحه نمایش عالی: گلکسی تب اس 9 پایه اکنون دارای یک صفحه نمایش AMOLED بر روی پنل LCD است که پیشینیانش برای سال ها از آن استفاده می کردند.
  • چیپست ارتقا یافته: اسنپدراگون 8 نسل 2 باید اسب بخار سالمی را در مدل جدید ایجاد کند.

 

 

گلکسی تب اس 8 پلاس همچنان یک تبلت پرچمدار سامسونگ در فروش است

دلیل خوبی وجود دارد که ما گلکسی تب اس 8 پلاس را هنگام عرضه در سال 2022 توصیه کردیم – این کاملاً خوب است. اگر بهترین تخته سنگی با اندازه متوسط ​​را می خواهید، این تبلتی است که می خواهید آن را خرج کنید. بله، از نظر فنی، سری گلکسی تب اس 9 دارای بهترین برگه مشخصات است، اما می‌توانید نسل قبلی را با قیمت بسیار ارزان‌تری در فروش پیدا کنید.

ویژگی توقف نمایش Galaxy Tab S8 Plus نمایشگر آن است. سامسونگ در ساخت صفحه نمایش های AMOLED خوب عمل می کند. در اینجا یک مثال دیگر است. ابعاد این پنل 12.4 اینچ با نرخ رفرش 120 هرتز و رزولوشن 2800 در 1752 است. این ترکیب در همه موقعیت ها، از مصرف رسانه تا تولید محتوا، یک صفحه نمایش روشن و گویا ایجاد می کند. در مورد دومی صحبت می کنیم، Tab S8 Plus همراه با قلم S در جعبه است که به شما امکان می دهد روی خود پنل بنویسید و نقاشی کنید. در حالی که ما آن را برای این اهداف بسیار مفید دانستیم، اما ما مداد اپل 2 طولانی‌تر را ترجیح می‌دهیم که امکان کنترل کمی بیشتر و دسترسی طولانی‌تر را فراهم می‌کند.

صفحه نمایش Tab S8 Plus روی بدنه فلزی فوق العاده ای نصب شده است که به راحتی می تواند از نظر کیفیت ساخت با خط آی پد پرو رقابت کند. همچنین با ضخامت 5.7 میلی متر و وزن 570 گرم، فضای زیادی را در کیف شما اشغال نخواهد کرد. ممکن است برای استفاده از یک دست به اندازه کافی سبک نباشد. حتی با لوازم جانبی صفحه کلید، بسیار سبک تر از بسیاری از لپ تاپ هایی است که با آنها برخورد می کنید.

به عنوان یک جایگزین لپ تاپ، این تبلت به طرز شگفت آوری خوب کار می کند. صفحه نمایش 12.4 اینچی با پیشرفت های چندوظیفه ای اندروید به خوبی با هم کار می کند. چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 هنوز هم صدای زیادی دارد و 8 گیگابایت رم پایه تقریباً مقدار مناسبی است. با این حال، اشکالاتی نیز دارد، یعنی طراحی تک زاویه ای لوازم جانبی صفحه کلید و عدم پشتیبانی از برنامه های شخص ثالث برای صفحه نمایش های بزرگتر. ما همچنین متوجه شدیم که عمر باتری Tab S8 Plus یک ناامیدکننده شگفت‌انگیز است و تنها با 8.5 ساعت استفاده سنگین به آن می‌رسد.

در حالی که گلکسی تب اس 8 پلاس فوق العاده است، ممکن است بخواهید دو تبلت دیگر این سری را در نظر بگیرید. بزرگتر و بسیار گرانتر Galaxy Tab S8 Ultra ( 1099 دلار در آمازون ) جانوری گران قیمت است اما ممکن است برای کسانی که مایل به جایگزینی لپ تاپ خود با چیزی همه کاره تر هستند جذاب باشد. رم بیشتر، فضای ذخیره سازی، صفحه نمایش 14.6 اینچی بزرگتر برای چندوظیفه بهتر و ظرفیت باتری بیشتر را ارائه می دهد.

گلکسی تب اس 8 استاندارد ( 629.99 دلار در سامسونگ ) تب اس 8 پلاس در مقیاس جمع و جورتر است. از یک صفحه نمایش 11 اینچی LCD کوچکتر و کمتر چشمگیر استفاده می کند و باتری کوچک تری نیز دارد، اما در بسیاری از ویژگی های دیگر کوتاهی نمی کند.

پروفایل سمت چپ سامسونگ گلکسی تب اس 8 پلاس همراه با صفحه نمایشSamsung Galaxy Tab S8 Plus با قلم Sسامسونگ گلکسی تب اس 8

چه چیزی آن را برجسته می کند

  • کیفیت ساخت جامد: تعداد کمی از تبلت ها رقیب کیفیت ساخت iPad اپل هستند، اما Tab S8 Plus با ساختار آلومینیومی جامد خود این کار را انجام می دهد.
  • صفحه نمایش فوق العاده: این بزرگترین صفحه نمایش در خط تبلت سامسونگ نیست، اما سریع، واضح و عمیق است. این یک پنل عالی برای یادداشت برداری، مشاهده رسانه ها و هنرمندان است.
  • S Pen همراه: در مورد یادداشت برداری و هنر صحبت می کنیم، S Pen همراه ابعاد جدید و مفیدی به تجربه تبلت می بخشد.

 

 

Samsung Galaxy Tab S7 FE بهترین تبلت سامسونگ برای اکثر مردم است

اگر خوشحال هستید که قدرت پردازش خالص و آخرین فناوری نمایشگر را فدای تبلتی مقرون به صرفه تر می کنید، Galaxy Tab S7 FE برای شما مناسب است. برخلاف گلکسی تب اس 8 پلاس، تب اس 7 FE به پنل ال سی دی 12.4 اینچی، اسنپدراگون 778 جی برای نسخه وای فای (که ما توصیه می کنیم) و اسنپدراگون 750 جی برای جایگزین 5G است. این کاهش‌ها ممکن است برای برخی خیلی شدید باشد، و زمانی که واقعاً به آن نیاز داشتیم، متوجه شدیم عملکرد ضعیفی دارد. با این حال، موارد زیادی در مورد Tab S7 FE وجود دارد.

کیفیت ساخت عالی سامسونگ حتی در این تبلت مقرون به صرفه با ترکیبی دوست داشتنی از شیشه و فلز نیز وجود دارد. قلم S دوباره بخشی از بسته بندی است، و این یک صفحه عالی برای نوشتن و مطالعه است. بسیاری از لوازم جانبی شخص ثالث نیز برای بهبود این تجربه در دسترس هستند. شما همچنین یک باتری عظیم 10090 میلی آمپر ساعتی دریافت می کنید که نسبت به گلکسی تب اس 8 پلاس در بین شارژها بسیار بیشتر دوام می آورد. همچنین به لطف بلندگوهای بلند و واضحی که از Dolby Atmos پشتیبانی می کنند و توسط AKG تنظیم می شوند، از عملکرد صوتی Tab S7 FE لذت بردیم.

با وجود نکات مثبت، چندین چیز ممکن است Galaxy Tab S7 FE را برای شما خراب کند. Tab S7 FE در مقایسه با سایر صفحات در سال 2023 به طور قطعی ضعیف است. اسنپدراگون 778G فاقد آن غرغری است که با سری گلکسی اس 7 استاندارد مجهز به اسنپدراگون 865 پلاس خواهید دید. نسخه 5G حتی دیرتر است. ممکن است از دوربین‌های متوسط ​​یا فقدان بیومتریک مبتنی بر سخت‌افزار قدردانی نکنید.

Galaxy Tab S7 FE در زمان عرضه بسیار گران بود، اما اکنون که چند ماه از عمر آن می گذرد، احساس می کنیم قیمت آن برای کسانی که به دنبال تخته سنگی معقول برای استفاده روزانه هستند، بسیار جذاب است. اگر به غرغر بیشتری نیاز دارید، می توانید Galaxy Tab S7 ( 499 دلار در آمازون ) را با قیمت بالاتری پیدا کنید، اما باید به نمایشگر کوچکتر بسنده کنید.

Samsung Galaxy Tab S7 FE ایستاده با لیبوردکشوی برنامه Samsung Galaxy Tab S7 FE

چه چیزی آن را برجسته می کند

  • کیفیت ساخت عالی: سامسونگ دوباره این کار را با یک پایه آلومینیومی جامد انجام داده است که احساس خوبی در دست دارد.
  • صدای برجسته: Tab S7 FE شامل بلندگوهای استریو تنظیم شده توسط AKG است که در صدای بالاتر تغییر شکل نمی دهند.
  • عمر باتری طولانی: باتری 10090 میلی‌آمپر ساعتی می‌تواند بیش از 12 ساعت قبل از نیاز به شارژ در صفحه نمایش بماند و از Tab S8 Plus گران‌تر دوام بیاورد.

 

 

Samsung Galaxy Tab A8 بهترین تبلت سامسونگ مقرون به صرفه برای مصرف رسانه است

همه به یک تبلت درجه یک با صفحه نمایش بزرگ و چیپست های سرگیجه آور سریع نیاز ندارند. معمولاً یک تخته سنگ ساده با صفحه نمایش بزرگتر و صدای عالی این کار را انجام می دهد. وارد Galaxy Tab A8 شوید. این یکی از بهترین تبلت های ارزان قیمتی است که می توانید بخرید، به خصوص اگر به دنبال یک مرکز سرگرمی موبایل هستید.

علیرغم قیمت پایین، سامسونگ همچنان از فلز زیادی در ساخت خود استفاده می‌کند و زیبایی و حس فوق‌العاده‌ای به آن می‌دهد. به طور کلی، گلکسی تب A8 نسبت به تب اس 9 و تب اس 7 FE دستگاه جمع و جورتری است و برای استفاده با یک دست مناسب تر است. اندازه صفحه نمایش آن 10.5 اینچ با نسبت تصویر 16:10 است که برای پخش جریانی عالی است. پشتیبان گیری از پنل نیز یک بسته صوتی درخشان است. بلندگوهای استریو Dolby Atmos بیس سخاوتمندانه و در صورت لزوم اوج های واضح را تولید می کنند.

چیپست اسنپدراگون که در نسل قبلی خود استفاده می شد، از بین رفت و چیپست Unisoc Tiger T618 نیز به بازار آمد. سیلیکون جدید Tab A8 هیچ معیاری را تعیین نمی کند، اما یک قطعه سیلیکونی توانمند است که باتری را مشکلی ایجاد نمی کند. ما می‌توانستیم در طول بیشتر بررسی‌هایمان، دو روز بین هزینه‌ها برویم. انجام چند کار با Unisoc SoC سریع و تمیز بود و ما هیچ مشکلی در پخش محتوا نداشتیم.

البته، در این بازه قیمتی باید چند موجود راحتی را فدا کنید. برای یکی، سرعت شارژ تنها به 15 وات می رسد که در صورت اتمام شارژ باتری شما، طلسم شارژ چهار ساعته را به همراه دارد. دوربین‌های جلو و عقب جایگزین تنظیمات تصویربرداری روزانه شما نمی‌شوند، اما آیا به هر حال ممکن است جایگزین شوند؟ در نهایت، اگر به دنبال رم و فضای ذخیره‌سازی زیادی هستید اما سخت‌ترین بودجه را در نظر گرفته‌اید، در مدل پایه بیش از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نخواهید داشت. با این حال، فراتر از این امتیازات کوچک نگاه کنید. شما یک نیروگاه رسانه ای توانا خواهید یافت که کیف پول شما را سوراخ نمی کند.

یوتیوب در Samsung Galaxy Tab A8Samsung galaxy tab a8 landscape

چه چیزی آن را برجسته می کند

  • عمر باتری قابل توجه: به لطف باتری 7040 میلی آمپر ساعتی و تراشه Unisoc مقرون به صرفه، می توانید با یک بار شارژ بیش از دو روز کار کنید.
  • کاملاً برای مصرف رسانه طراحی شده است: صفحه نمایش 16:10 و بلندگوهای استریو عالی برای تماشای پخش جریانی نمایش ها و فیلم ها عالی هستند.
  • کیفیت ساخت عالی نسبت به قیمتش: اگرچه این تبلت یکی از ارزان‌ترین تبلت‌های سامسونگ است، اما تمرکز روی کیفیت ساخت همچنان باقی است.

 

 

Samsung Galaxy Tab A7 Lite ارزان‌ترین تبلت سامسونگ است که می‌توانیم پیشنهاد کنیم

در نهایت، اگر تنها چیزی که از یک تبلت می خواهید یک دستگاه جمع و جور با صفحه نمایش بزرگتر از گوشی شما باشد، چه؟ Galaxy Tab A7 Lite این جایگاه را بدون سر و صدا پر می کند. با این قیمت تعداد کمی از ویژگی های گم شده را خواهید یافت، اما بسیاری از ویژگی های عالی سامسونگ باقی مانده است.

گلکسی تب A7 لایت کوچکترین و سبک ترین تبلت این لیست است که دارای صفحه نمایش 8.7 اینچی 1340 در 800 ال سی دی و وزن 370 گرم است. این باعث می شود که آن را به بهترین تخته سنگ برای استفاده یک دست و جایگزین عالی Kindle برای خوانندگان حریص تبدیل کند. این تبلت همچنان از ساختار فلزی محکمی برخوردار است که با این قیمت بسیار از آن استقبال می کنیم. دوام اضافه ای که ارائه می دهد Tab A7 Lite را برای کودکان نیز مناسب می کند. حالت Kids Mode اضافه شده تقریباً این مورد استفاده را به وجود می آورد.

سامسونگ این معامله را با تعهد به‌روزرسانی سالم شیرین می‌کند. تب A7 Lite اندروید 14 و یک سال دیگر وصله‌های نرم‌افزاری را پس از آن دریافت می‌کند که آن را به یکی از بهترین لیست‌های بودجه پشتیبانی شده در بازار تبدیل می‌کند.

با این قیمت پایین باید به چند کاستی بسنده کنید. چیپست MediaTek Helio P22 به اندازه کافی برای اجرای بازی های مدرن قوی نیست، در حالی که باتری 5100 میلی آمپر ساعتی می تواند طول عمر بیشتری را برای ما تضمین کند. در حالی که پخش رسانه نقطه قوت آن نیست، ما عاشق جک هدفون و اسلات کارت microSD برای 1 ترابایت حافظه اضافی در صورت نیاز هستیم.

Galaxy Tab A7 Lite over the shoulder Minecraft - بهترین تبلت های ارزان اندرویدSamsung Galaxy Tab A7 Lite روی صفحه نمایش - بهترین تبلت های ارزان اندروید

چه چیزی آن را برجسته می کند

  • اندازه جمع و جور و قابل حمل: اگر به دنبال یک تخته کتاب خواندن، یک تبلت برای فرزندتان، یا یک دستگاه ثانویه با نمایشگر بزرگتر از گوشی خود هستید، این بهترین گزینه بودجه است.
  • پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی: سامسونگ سه به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل و چهار سال وصله‌های امنیتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. قرار است اندروید 14 را دریافت کند.
  • قیمت پایین‌تر پس از عرضه: اکنون که چند سالی است در بازار عرضه شده است، Galaxy Tab A7 Lite بسیار ارزان‌تر از زمان عرضه است. می‌توانید مرتباً آن را با قیمت پایین‌تر در فهرست معاملات تبلت‌های سامسونگ پیدا کنید .

 

 

در تبلت سامسونگ به دنبال چه چیزی باشید

تبلت های سامسونگ به ندرت اشتباه می کنند، اما ممکن است قبل از انتخاب یکی برای نیازهای خاص خود، چند نکته را در نظر بگیرید.

اندازه و صفحه نمایش

ممکن است به بزرگترین و سریع ترین نمایشگر موجود در بازار نیاز نداشته باشید. بله، نمایشگرهایی با نرخ تازه‌سازی سریع‌تر برای بازی و مصرف رسانه عالی هستند، در حالی که پنل‌های AMOLED معمولاً کارآمدتر از سایر فناوری‌ها هستند. با این حال، تبلت هایی با نمایشگرهای کوچکتر برای جلسات طولانی مطالعه یا حتی مرور رسانه های اجتماعی بهتر هستند. نکته قابل توجه، تبلت های بزرگتر سامسونگ، مانند گلکسی تب اس 9 اولترا، چیزی است که اگر نیاز به کار و بازی روی یک بوم بزرگ دارید، باید روی آن سرمایه گذاری کنید. ویرایش ویدئو و اسناد تنها بخشی از موارد استفاده بسیاری هستند که از نمایشگر بزرگتر بهره می برند.

حافظه و رم

تبلت های سامسونگ دیگر تنها با 2 گیگابایت رم عرضه نمی شوند. این شرکت حتی مدل های مقرون به صرفه خود را با حداقل 3 گیگابایت متناسب می کند، که برای باز کردن چند برنامه در پس زمینه بیش از اندازه کافی است. اما توصیه می کنیم حداقل 4 گیگابایت، اگر نه کمی بیشتر، تهیه کنید. البته می توانید تا 16 گیگابایت در Galaxy Tab S9 Ultra داشته باشید و اگر قصد دارید از تبلت خود به عنوان جایگزین لپ تاپ استفاده کنید، این راه حل است. در مورد فضای ذخیره سازی، در حالی که در Tab A7 Lite به اندازه 32 گیگابایت خواهید یافت، می توانید یک کارت microSD را برای حجیم کردن آن وصل کنید.

پشتیبانی از قلم S

در نهایت، همه تبلت های سامسونگ از قلم S استفاده نمی کنند. قلم سامسونگ قابلیت‌های بیشتری را به صفحات خود می‌آورد و به کاربران امکان می‌دهد دستگاه‌های خود را طراحی، بنویسند و کنترل کنند. قابل ذکر است که قلم S توسط سری Tab S و برخی از مدل های مقرون به صرفه مانند S7 FE نیز پشتیبانی می شود. می‌توانید تعداد انگشت شماری از تبلت‌های سامسونگ را که در بهترین لیست ما ذکر نشده‌اند، بیابید که از آن پشتیبانی می‌کنند. اگر استفاده از تبلت خود به عنوان سطح نوشتار ضروری است، تبلتی با پشتیبانی از قلم S بگیرید.

 

 

سوالات و پاسخ های برتر تبلت سامسونگ

بهترین تبلت سامسونگ نسبت به قیمتش کدام است؟

اگر به دنبال یک پرچمدار با بهترین قیمت هستید، ما فکر می کنیم که Galaxy Tab S9 بهترین تبلت سامسونگ است. اگر مشخصات خام را در نظر می گیرید، هیچ چیز نمی تواند گلکسی تب اس 9 اولترا را بالاتر ببرد.

یک تبلت سامسونگ چند سال عمر می کند؟

با استفاده از وعده پشتیبانی نرم افزاری سامسونگ به عنوان راهنما، تبلت های سامسونگ باید حداقل چهار سال عمر کنند. اگر با دستگاه خود با احتیاط رفتار کنید، می تواند بسیار بیشتر دوام بیاورد.

سامسونگقرص